niedziela, 2 października 2011

Wybory!

Już wiem, jak głosować! Dowiedziałem się wczoraj, że jest partia, która opowiada się za Polską silną, bezpieczną i liczącą się na arenie międzynarodowej! Od razu pomyślałem: o to właśnie chodzi! Czy mój kraj miałby być słaby? Pomiatany przez innych? Nigdy! Polska ma być silna i szanowana przez inne kraje.
W dodatku oni pragną - i to mnie najbardziej ujęło - by Polska była krajem nowoczesnym i zasobnym, a my Polacy ludźmi zamożnymi, co nam się zresztą słusznie należy. Po namyśle - krótkim, ale dość intensywnym - doszedłem do wniosku, że to jest właśnie sedno sprawy. Polska biedna? zacofana? nie - to nie dla mnie, wykluczone. Ja niestety wybieram dobrobyt - jestem patriotą, a to do czegoś zobowiązuje. 
Może trochę mi brakuje tego, by moja partia pragnęła, żeby Polacy żyli długo i szczęśliwie oraz cieszyli się żelaznym zdrowiem. I żeby Polacy mieli wzięcie u Polek, i na odwrót. Aha, i żeby nie było kaca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz